Helpdesk není černá díra
Někdy může být zkušenost s IT podporou srovnatelná s posíláním zpráv do černé díry – spolkne vše a odpovědi jsou vzácné.
U nás je situace odlišná, protože prioritou je rychlá a efektivní komunikace
Odesláním emailu vytvoříte nebo aktualizujete požadavek a my se Vám ozveme do 60ti minut. Pokud zavoláte, náš technik zvedne telefon okamžitě.
Mimo pracovní dobu se na Váš email ozveme do rána následujícího pracovního dne. Pokud ovšem čelíte urgentní situaci, zavolejte. Vaše volání rozezní telefony všech našich techniků a uděláme vše pro to, abychom vám poskytli okamžitou nebo co nejrychlejší pomoc.
Máte k dispozici také zákaznický portál, ve kterém můžete pohodlně sledovat a aktualizovat všechny své případy. Také vidíte, kdo má jakou část Vašeho požadavku na starosti a kdy má v plánu se požadavku věnovat.