Mluvíte přímo s technikem
Hned první člověk, se kterým u nás mluvíte, je zkušený technik.
Žádné složité vysvětlování někomu, kdo Vám nerozumí
Stává se, že nové případy přijímá a zapisuje někdo, kdo nemá technické znalosti a zkušenosti anebo nezná prostředí uživatele. To často způsobuje frustraci, protože vysvětlovat svůj problém někomu, kdo mu nerozumí, je nepříjemné. Také to vede k prodloužení vyřešení případu, protože ticket někdo nejprve zapíše a následně začne hledat volného technika. Ten se pak většinou musí stejně na pár technických věcí doptat.
U nás toto neplatí.
U nás vždy mluvíte s technikem, který problému i Vašemu prostředí rozumí, na důležité věci se Vás doptá a je schopen případ začít ihned řešit.
Tím výrazně snižujeme dobu potřebnou k vyřešení případu.