Je má práce říkat IT, že něco nefunguje?
Není. A pokud to alespoň trochu jde, snažíme se o problémech dozvědět dříve než Vy.
Systémy neustále monitorujeme.
Máme na to nástroje, které nás upozorní nejen když už něco nefunguje, ale také často dříve, než nějaký problém vůbec nastane. Proto jsme často schopni problému buď úplně předejít a nebo o něm alespoň vědět dříve, než vy. V takovém případě vás můžeme o problému informovat a zmírnit tak jeho dopad.
Například pokud ve vaší kanceláři večer vypadne internet, dáme Vám vědět a doporučíme zvážit ráno práci z domova. A až problém s poskytovatelem vyřešíme, dáme vám vědět, že je vše vyřešeno.
Existují však i problémy, které se sledovat nedají a kde se musíme spolehnout na vás, že nám o problému řeknete. Například pokud se vám po každém startu počítače objeví chybová hláška, nebo pokud si než vám ráno naběhne počítač jdete uvařit kávu. Takové problémy potřebujeme hlásit. Poprvé Vás to sice stojí trochu času, ale my na oplátku zařídíme, aby nebylo žádné “podruhé”.