Vážně musím vyplnit ten formulář, aby mi někdo pomohl?
Pokud potřebujete pomoc, to poslední co většinou chcete je začít vyplňovat formulář se spoustou kolonek, kam ani nevíte, co napsat.
Pokud máte problém, není třeba jej dále komplikovat
Nejjednodušší způsob, zejména pro neurgentní případy, je poslat email na naši speciální emailovou adresu. Systém z něj sám vytvoří ticket a naši technici se Vám nejpozději do 60 minut ozvou.
Pokud raději mluvíte než píšete, můžete nám zavolat na naši linku podpory. Pro Vaše pohodlí nabízí náš automat pouze dvě možnosti:
- Volba 1: pokud je Váš požadavek urgentní, nebo potřebujete s někým mluvit, stiskněte 1 a my Vás ihned spojíme s naším technikem
- Volba 2: pokud Váš požadavek urgentní není, stiskněte 2 a nahrajte hlasovou zprávu. Systém z této zprávy vytvoří ticket a my se Vám nejpozději do 60 minut ozveme
Přesto pro ty, kteří mají vyplňování formulářů rádi, tuto možnost nabízíme. Každý náš zákazník má přístup do našeho systému, kde nalezne jednoduchý formulář pro vytvoření nového ticketu. Také je zde vidět seznam všech otevřených i zavřených ticketů i s komunikací, která se jich týká.