Dobrá komunikace je pro nás jednou z nejvyšších priorit!
Komunikujeme jasně a často. Umíme mluvit technicky a zároveň lidsky. Když se na něčem domluvíme, tak to platí. Zákazníka vždy informujeme o stavu jeho tiketu a o dalších krocích.
Náš systém pro správu tiketů nám pomáhá v rámci našeho týmu udržet veškeré informace dobře koordinované. Pokud technik pracující na Vašem případu není k dispozici, je automaticky nahrazen jiným, který má přístup ke všem nezbytným informacím o dosavadním průběhu řešení a dalších krocích.
Pracovní doba
Urgentní případy: Naším cílem je poskytnout Vám okamžité spojení s technikem. Naši specialisté jsou připraveni okamžitě se věnovat naléhavým situacím.
Neurgentní případy: V případě neurgentních situací náš tým odpoví v rámci 60 minut od obdržení tiketu. Přestože požadavek nemá charakter naléhavosti, bereme Váš problém vážně a snažíme se ho vyřešit co nejrychleji.
Mimo pracovní dobu
Urgentní případy: Standardně okamžitou reakci technika mimo pracovní dobu negarantujeme. Pokud však zavoláte a bude to aspoň trošku možné, telefon zvedneme a pokusíme se Vám pomoci. Pokud je pro Vás provoz mimo pracovní dobu kritický, můžeme se společně domluvit a spojení na technika Vám garantovat. V případě zájmu nás kontaktujte pro domluvení konkrétních podmínek.
Neurgentní případy: Pro neurgentní požadavky mimo pracovní dobu garantujeme odezvu ráno následujícího pracovního dne. Vaše tikety budou mezi prvními, na které se naši technici při návratu do práce zaměří.
Transparentně a precizně
Naše hodinová sazba se na první pohled může zdát vyšší, ve skutečnosti je to ale jinak. I když se potýkáte s velkým problémem, často ho můžeme vyřešit v řádu minut.
Představte si, že máte IT problém. Náš tým techniků se na něj podívá a vyřeší ho během 14 minut. U nás neplatíte za celou hodinu práce, ale pouze za těch reálně strávených 14 minut.
S každou fakturou Vám poskytneme podrobný přehled, který přesně ukazuje, kdy, kdo a co udělal. Můžete tak snadno sledovat, jak jsou Vaše prostředky využívány. Díky našemu modelu účtování po minutách máte jistotu, že platíte pouze za skutečný čas strávený řešením Vašeho problému.
Posílení Vašeho IT Týmu Podle Potřeby
Každý tým má své potřeby a výzvy. Ne každá firma si však může držet IT specialisty ze všech odvětví na plný úvazek. Potřebujete dodatečné síly na jednorázový projekt, ke kterému Vašim lidem chybí specialista? Potřebujete pokrýt nečekaný odchod zaměstnance? Naši technici jsou připraveni stát se součástí Vašeho týmu a plnit role, které budou potřeba.
Klíčovou hodnotou naší služby “Externí posily pro tým” je, že naši technici nejsou pouze externí pomocníci, odtrženi od Vašich firemních postupů. Jsou to skuteční členové Vašeho týmu. Budou dodržovat stejné pracovní a bezpečnostní postupy jako Vaši stávající pracovníci. Budou se řídit stejnými hodnotami a principy. Mohou také pracovat z Vašich zařízení.
Pokud přemýšlíte nad tím, zda mít svůj vlastní IT tým nebo zvolit outsourcing, nabízíme Vám řešení, které kombinuje výhody obou přístupů.
Tiket můžete otevřít kdykoliv prostřednictvím následujících kanálů
E-mailem: Pošlete nám e-mail na adresu našeho systému. Bude Vám přiděleno číslo tiketu a my se Vám ozveme v rámci reakční doby.
Telefonicky: Zavolejte na naši linku podpory, kde máte možnost okamžitě mluvit s technikem (i mimo pracovní dobu) nebo zanechat vzkaz, který automaticky vytvoří tiket.
Automatizované monitorování: Pro některé zákazníky monitorujeme jejich systémy. Pokud systém vygeneruje upozornění, vytvoří se tiket automaticky.
Spolupráce, individuální přístup a předvídavost
Náš tým se skládá ze zkušených profesionálů s více než 20 lety praxe. Máme ale také mladé lidi, kteří neustále hledají nové přístupy a vědomosti. Synergie mezi našimi zkušenými a mladými členy týmu nám umožňuje vytvářet řešení, která jsou jak důkladně promyšlená a osvědčená, tak inovativní a čerstvá.
Pro všechny z nás platí, že se nikdy nepřestaneme učit. Učíme se nové technologie, zdokonalujeme postupy, zlepšujeme komunikační dovednosti.
Opatrnost je pro nás klíčová. Pokud se náš technik setká s něčím, co mu přijde neobvyklé, raději to projedná s celým týmem, než by riskoval potíže u zákazníka.
Kvalita technické stránky naší služby je nezbytná. Nezapomínáme ale ani na lidský faktor. Chápeme, že naši zákazníci mají vlastní problémy související s jejich prací. A pokud v tu chvíli IT nefunguje, jak má, situaci to ještě zhorší. My se snažíme být ke všem těmto věcem velmi citliví. Třeba tím, že pochopíme aktuální situaci uživatele a přizpůsobíme se jeho časovému programu. Klidně i mimo pracovní dobu. IT nesmí být dalším stresorem.
Efektivní komunikace bez hranic
V našem IT týmu je efektivní a jasná komunikace klíčová. Naši technici hovoří a píší v češtině a angličtině. Díky těmto jazykovým dovednostem spolupracujeme se zákazníky nejen v Evropě, ale také na dalších kontinentech, jako je Severní Amerika, Asie nebo Austrálie.
Naše komunikace však u technické terminologie nekončí. Bez ohledu na to, jakým jazykem komunikujeme, klademe důraz na "lidský" přístup. Když mluvíte, pečlivě posloucháme. Poté klademe doplňující otázky, abychom se ujistili, že si dobře rozumíme. Tento přístup nám umožňuje nacházet řešení, která nejefektivněji řeší Vaše specifické potřeby.
Ověření komunikačních dovedností je u nás nezbytné. Jde o dovednost, kterou je těžké následně vylepšovat, a proto dáváme přednost kandidátům, kteří ji již ovládají. Toto je nezbytnou součástí každého našeho náborového procesu.
Kontakt
Našim zákazníkům říkám: "Když máte nějaký problém, nebojte se vytvořit tiket. Vždy se postarám o to, že bude vyřešen rychle a efektivně."
Mohu to říct i vám?